twitter


 
Mereka adalah sahabat terbaik saya di sini. Alhamdulillah walaupun sejauh mana pon kita pergi Allah tetap menganugerahkan kita SAHABAT yang memahami, membimbing dan boleh harap antara satu sama lain. 

Terima Kasih Ya Allah kerana menghadiahkan Insan teristimewa ini kepada ku untuk dijadikan teman seperjuangan. Tidak aku lupakan detik2 manis kita bersam.. Lepas ney gathering sokmo la deh kita...
Mungkin dah jodoh kami kot, Alhamduliilah kerana kami punya "kimia" atau chemistry hak3.. Klu nak p present sokmo akan pakai baju yang sama. kadang2 xrancang pon. Tapi Allah telah tentukan.. Tgok2 betoi x???? hek3

Nak saya perkenalkan x siapakan mereka 2.... taraaaaa. represent you..
1. Kakak kami yang paling comey (NUR HAFIZA BINTI ABDULLAH aka NHA@ k.fiza)
2. Kakak saya jugak ney. kami nak p L.I skali nanti.. hehhe (YASIRAH BINTI MOHAMAD YUSOF  aka  K.shira)
 
3. Kakak saya seterusnya.. (NORHAZARITA BINTI HAMIZAN aka K.haza)
4. My last sis.. very2 beloved sis punya.. (AZRIYAH BINTI ABDULLAH aka azie)



tgok beruntung x saya. Smue kakak kot. I jew adik.. (untung arrr :) )

Pic masa Hari Raya Aidiladha tahun lepas. Kami beraya bersama, xbalik umah pon.. huauauuaua..

Pic ney palk masa kelas last sem lepas dengan lec UITM Dungun ney.. rindu Cikgu Wan.. :)

pic suka suki. pantang swuh candid... thanks utk Farhin.. :P 
Pic baru ney.. Kat Audi Mahyudin (Bengkel Laku Kerja) - 2 la baju korat kami (tomey x)

TRIP TO MUZIUM TERENGGANU.. 

 
amboi tari, sakan noh.. hak3

 PIC KAMI BERLIMA YANG PALING COMEY !!! 


Ok lah, jumpa lagi nanti
Assalamualaikum.. selamat malam, cau cin cau


0 PeNdaPatmu...:

Post a Comment