twitter


Hari ney cedih sangat... nangis jew keja.. xtau kanapa ??????
Tawaran ke Universiti telah ditolak.. Sedihnya hati aku..

pas2 perasaan pon berbelah bagi.. aku telah membuat keputusan untuk mendiamkan diri..dorang tpon xangkat, mesej xbalas.... ramai kawan2 ak yang risau.. so, sowey kawan2 ak perlu masa bersendiri

Diantara semua kawan2 aku, ak rasa best sangat sebab depa dapat meneruskan perjalanan mereka.. tapi da diantara mereka sedih sebab terpaksa tinggalkan keluarga, kawan2 dan macam-macam lar yang kena tinggai.. sabaq kawan2 ku. pergi lar meneruskan cita-cita mu.

aku nangis sorang diri.. atas motosikal wak2 balik keja, nangis wak2 mama tpon tanya dapat ke x.. Pagi tadi pon nagis lg sedih lar.. xtau nk adukan kepada siapa..
Sekarang dah benti nagis, tp bila ingat2 balik.. sedih sangat.. kenapalah ak mendapat dugaan sebegini...

tapi aku xdak la sampai cm ney..huhu, cuma nagis cikit2 jew..hehe







0 PeNdaPatmu...:

Post a Comment